• Strefa pedagogiki i psychologii
    Strefa pedagogiki
    i psychologii

Stosowanie gier jako metafor problemów (i rozwiązań!) dotyczących zespołu

Data rozpoczęcia:
Po zebraniu się grupy
Data zakończenia:
Po zebraniu się grupy
Ostatnia odsłona:
29. kwiecień 2014
Kod:
22/PiP
Odsłon:
2981
Cena:
150.00 PLN za kurs
Wykładowca:
dr Agnieszka Masłowiecka

Opis

Liczba godzin dydaktycznych: 16

Założenia i cele ogólne kursu    

Praktyczny warsztat skoncentrowany na rozwoju kompetencji emocjonalnych i społecznych, które są niezbędne w dobrze funkcjonującym zespole zadaniowym.

Kurs adresowany jest do firm/przedsiębiorców.

Cele:

  • Uczestnicy doświadczając grania i symulacji m.in. nauczą się doboru gier do celów rozwoju organizacji, wykorzystywania ich możliwości i przenoszenia wniosków z gier do realnego życia, będą też mieli możliwość stworzenia własnej wersji gry dopasowanej do konkretnych sytuacji i problemów zespołowych.

Program kursu 

 

Komptencje emocjonalne i społeczne niezbędne w dobrym funkcjonowaniu zespołu zadaniowego i organizacji.

 

Przedstawienie zasad gamifikacji i jej użyteczności w kształtowaniu kompetencji emocjonalnych i społecznych,

 

Prezentacja wybranych gier szkoleniowych w działaniu i ich omówienie.

 

Kreatywna praca nad stworzeniem autorskich gier służących określonym celom.

 

Wiedza i umiejętności, które nabędą uczestnicy kursu

Zapoznanie się z użytecznością gamifikacji w funkcjonowaniu organizacji, integracja grupy, rozwój myślenia zespołowego i myślenia poza schematem.

Warunki ukończenia kursu

Obecność, aktywność na zajęciach             

 


Rezerwuj kurs: Stosowanie gier jako metafor problemów (i rozwiązań!) dotyczących zespołu

Cena za kurs

Podstawowe Informacje

Dodatkowe Informacje

* Wymagane pola